niedziela, 7 października 2012

WINIARY i Paczkomat.

Fajna akcja, WINIARY i Paczkomatu. Głosujesz na danie które najbardziej Ci się podoba, w zamian otrzymujesz paczuszkę przysmaków WINIARY która za darmo odbierasz w Paczkomacie. Cieszę się że miałam okazję wziąć udział w tej akcji, ponieważ zawsze miałam opory przed korzystaniem z Paczkomatu, a teraz już wiem że ta wielka blaszana bestia wcale nie jest taka zła.



Paczka WINIARY :

- Pomysł na ... Karkówkę w marynacie pikantno-ziołowej,
- Pomysł na ... Soczysty gulasz,
- Pomysł na ... Patelnia makaronowa,
- Sos Pieczeniowo -kremowy do schabu z patelni,
- Kostki rosołowe Drobiowe,
- Rękawica kuchenna.



U innych widziałam że pojawiały się jeszcze sosy salsa, niestety w mojej paczce go nie znalazłam, a szkoda bo bardzo lubię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz