niedziela, 14 października 2012

Kolorówka - Cienie.

Jeszcze nie pokazywałam nigdy żadnej kolorówki do oczu, więc chyba czas najwyższy.
Moja ukochana mini paletka z AVON. Nie szaleje za tymi kosmetykami, paletkę dostałam i się zakochałam. Cienie w odcieniach brązu pasują mi wprost idealnie.

Kolorystyka :
Cztery kolory, od ciemnego lekko połyskującego brązu, przez złoto do ciemnego brązu i beżu w macie.



Konsystencja:
Moim zdaniem cienie są lekko kremowe. Nie osypują się, i bardzo fajnie rozprowadzają. Dzięki tej lekko kremowej konsystencji, utrzymują się bardzo długo na oku, nawet w czasie lata i upałów wtedy panujących.





Opakowanie: 
Zamykane pudełeczko, z dużym wygodnym lusterkiem. Łatwe do przechowywania zarówno w domu, jak i w torebce. 







2 komentarze:

  1. Ja cały czas używałam tylko matów, ostatnio użyłam tych złotawych i się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak z pigmentacją? ja miałam kiedyś mocha latte i oddałam bo mnie nie zachwyciły :(

    OdpowiedzUsuń