wtorek, 16 października 2012

Antyperspirant w kulce z minerałami z Morza Martwego - Natural Touch.

DOVE




Dziś pora na antyperspirant. Mam spore problemy z poceniem, nawet byłam operowana z powodu nadpotliwości więc antyperspiranty i dezodoranty są mi bardzo bardzo bliskie. 


                      Od Producenta:

Nowy Dove Natural Touch w kulce to jedyny antyperspirant z ekstraktem z naturalnych minerałów z Morza Martwego. Zapewnia 48h ochronę i dba o skórę pod pachami, nawilżając ją i odżywiając. Jedyny antyperspirant łączący siłę natury z całodzienna ochroną, której oczekujesz od Dove.

                        Moja Opinia:

Opakowanie: 
Poręczne opakowanie, wygodnie "leżące w dłoni', łatwe do przechowywanie dzięki płaskiej nakrętce na której stoi, dzięki temu jest od razu gotowy do użycia, nie trzeba czekać aż produkt ścieknie na kulkę. 


Zapach :
Zapach charakterystyczny dla kosmetyków z " Morzem Martwym". Dla Mnie bardzo przyjemny, nie gryzący, nawet po 8 h kiedy się spocę nie czuję przykrego zapachu tylko antyperspirant. 

Konsystencja: 
Konsystencja charakterystyczna dla antyperspirantów w kulce, ani zbyt lejąca ani zbyt gęsta. 

+ długo utrzymujący się zapach, nawet po spoceniu się,
+ poręczne wygodne opakowanie,
+ antyperspirant stoi na tubce, dzięki czemu jest zawsze gotowy do użycia,

- przed poceniem to on nie chroni, bynajmniej Mnie, ale mimo to naprawdę go lubię za utrzymujący się zapach . 


5 komentarzy:

  1. Jakoś nie przepadam za antyperspirantami w kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kulek nie lubię -wole te w sztyfcie czy w sprayu.
    Szkoda, że ten nie spełnia swojego podstawowego przeznaczenia :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię firmę Dove, ale nie lubię tego, że używają składników testowanych na zwierzętach

    OdpowiedzUsuń