niedziela, 25 sierpnia 2013

Pierogi ruskie bez ciasta.

Uwielbiacie ruskie, ale nie macie czasu na lepienie?
Ja mam na to sposób :))

Potrzebne nam będzie :
- Ugotowane ziemniaki
- Biały ser
- Podsmażona cebul
- Bułka tarta
- Jajko
- Sól i pieprz.

Po pierwsze robimy farsz na pierogi. Dla tych którzy nie wiedza jak :
Wrzucamy do miski : ugotowane ziemniaki, biały ser, podsmażoną cebulkę oraz sól i pieprz. Używając malaksera albo łapy ucieramy na jednolitą warstwę. I gotowe !
Co dalej ? A nic prostszego :)
W uzyskanej masy robimy kulki, następnie je delikatnie spłaszczamy obtaczamy w roztrzepanym jajku i bułce tartej.


Teraz już tylko hop na patelnie z rozgrzanym tłuszczem.
 Podsmażamy aż panierka się zarumieni.
Podajemy ze śmietaną lub jogurtem.

SMACZNEGO :)

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam, ale wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zaczęło mi burczeć w brzuchu! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi smaka narobiłaś na noc ;)))
    niedawno lepiłam pierogi... ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. czyżby alternatywa na moje nie wychodzące ciasto?! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychota chętnie bym zjadła <3


    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w domu popularny był pieróg pieczony, o smażonym wcześniej nie słyszałam ale prezentuje się równie smacznie :D

    OdpowiedzUsuń