sobota, 4 sierpnia 2012

Ciuszki, ciuszki :)

Moja szafa pęka w szwach. Ale jak przychodzi co do czego, nie mam się w co ubrać. Zrobiłam przegląd i znalazłam kilka całkiem fajnych ciuszków, które na Mnie się nie nadają a są pozostałością po Mojej "karierze" zawodowej związanej z pracą po sklepach odzieżowych.

Kurtka Lee Cooper. 
Nie noszona ani razu.( Dostałam ją w ramach nagrody, ale niestety niektóre części mojego ciała nie zapinają sie w rozmiarze S)
Idealna na  wiosnę i lato a nawet jesień.
Zamek metalowy. 
2 kieszenie również zapinane na zamek. 
Rozmiar S. 
SHELL : 100% Cotton
LINING : 100% Polyester 

Osobiście jestem w niej zakochana, i nigdy w życiu bym jej nie sprzedawała. Niestety nie było mi dane ją założyć:)









Koszula Big Star 
Rozmiar XL ( małe jakieś)
Różowa w małe kropki.
Nie noszona ani razu . 
Stan idealny. 
65 % bawełna
35% Poliester







Za koszule 25 zł + wysyłka jaką sobie zażyczycie.
Za kurtkę 40 zł + przesyłka.

Można negocjować. Po prostu szkoda mi tych ciuchów, a ja ich nigdy na Sobie nie miałam i mieć nie będę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz