poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Balsam - Ciało Wrażliwe Głębia Oceanu

AA

Jako że odżywka do włosów i szampon wymagają dłuższych testów, dziś będzie balsamowo.  



Lato nie sprzyja naszej skórze. Promienie słoneczne tak przez nas ukochane, dają jej nieźle popalić. A że mamy ją jedną, i nikt nam skóry nie wymieni, warto o nią zadbać. 

Oceanic, AA Ciało Wrażliwe Głębia Oceanu, Nawilżający balsam do ciała z ekstraktem z alg z wód Antarktyki. 


Od producenta: 

DO SKÓRY BARDZO SUCHEJ 
Nawilżająca formuła balsamu chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami środowiska i pomaga jej zachować odpowiednie nawilżenie. 

Testowany dermatologicznie na osobach z chorobami alergicznymi skóry 
Z hypoalergiczną kompozycją zapachową 
pH neutralne dla skóry. 

Nawilżająca formuła balsamu zawiera bogaty w cukry (mannitol, mannoza, glukoza) ekstrakt z alg Durvillea antarctica, który chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami środowiska i pomaga jej zachować odpowiednie nawilżenie. 
Witamina E zapewnia ochronę przed wolnymi rodnikami i przedwczesnym starzeniem się. 
Alantoina działa kojąco. 

Moja opinia:
+ Piękny delikatny zapach,
+ idealne szybkie wchłanianie,
+ nie pozostawia niezidentyfikowanej warstwy po zastosowaniu,
+ balsam z serii gęstych, 
+ bardzo się rozprowadza.

-  ( żądnych, naprawdę żadnych nie znalazłam).


Ogólnie uważam go za jeden z najlepszych balsamów jakie miałam, szczególnie teraz na wysuszoną skórę. 


Polecam, ma u Mnie 10 na 10:) 

7 komentarzy:

  1. Kupowałam kiedyś malinowy balsam z tej serii, uwielbiałam go, świetnie nawilżał, lekko natłuszczał i miał taaaki piękny zapach ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej kosmetyczce rzadko można spotkać kosmetyki AA, tego jeszcze nie próbowałam. Ale kto wie, może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówisz że ładnie pachnie? coś jak Nivea lub Dove? :)
    Mam na niego ochotę...miałam do tej pory z tej serii malinowy i był boski! jeśli lubisz malinki to bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca jak Dove czy Nivea. Ma raczej Swój zapach. Ale jak dla Mnie jest ładny.

      A wy tak namawiacie na te malinki i namawiacie że chyba kupię:P

      Usuń
  4. Bardziej lubie balsamy z innych firm ;)
    Zapraszam Cię do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń