sobota, 14 lipca 2012

Ziajowa mania Ma!

Jeszcze kiedyś, za czasów liceum miałam manie na kosmetyki z Avonu. Pewnie spowodowane było to iż starałam się je rozprowadzać w celach zarobkowych. Od kilku lat w moje kosmetyczce, łazience i życiu na każdym kroku towarzyszy mi Ziaja. Dopieszcza mnie idealnie, nie czyszcząc Mojego skromnego studenckiego portfela. Myślę że na początku większa część tego bloga będzie poświęcona właśnie cudeńkom tej firmy, ale pod żadnym pozorem nie bronie się przed kosmetykami innych firm, których recenzję też się tu pojawią.

No to zaczynamy.



2 komentarze:

  1. Ziaja faktycznie ma bardzo dużo produktów wartych uwagi :) Niestety czasami też rozczarowuje :) Ale jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny to jest on bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni się z Tobą zgadzam co do rozczarowania. Chociaż z drugiej strony, bywało tak że produkty które mi osobiście nie pasowały , obdarowanej osobie pasowały idealnie.

    OdpowiedzUsuń