poniedziałek, 23 lipca 2012

Eliksirem Piękności Syoss z olejkiem absolutnym


SYOSS
Cena zakupu: ok 30 zł
Od producenta:
Codzienność byłaby znacznie przyjemniejsza, gdybyśmy mogli dodać jej odrobinę magii. Zacznijmy od włosów - z nowym Eliksirem Piękności Syoss z olejkiem absolutnym. Eliksir Piękności Syoss z olejkiem absolutnym zawiera wysoko skoncentrowane olejki pielęgnacyjne, które wyjątkowo szybko wnikają do wnętrza włosa z misją ich odżywienia i odbudowy. Dzięki nowemu eliksirowi, włosy nabierają wspaniałego połysku, mocy i zdrowego wyglądu. Eliksir Piękności Syoss z olejkiem absolutnym otacza każdy włos niewidzialną warstwą ochronną, która nie obciąża włosów i nie powoduje ich przetłuszczenia. Dlatego może być stosowany na całej powierzchni włosów. Magia eliksiru Syoss z olejkiem absolutnym przyda się zwłaszcza włosom z natury suchym, zniszczonym nadmierną stylizacją czy poddawanym działaniu zmiennych temperatur. Eliksir można stosować na kilka sposobów: Aplikacja przed myciem włosów zapewni im dodatkową pielęgnację i zapobiegnie splątaniu podczas mycia. Sprawdzi się idealnie w przypadku włosów zniszczonych. Użycie bezpośrednio po myciu, pozwoli eliksirowi działać jak odżywka bez spłukiwania. W ten sposób odżywi i wygładzi włosy. Ta metoda zastosowania świetnie sprawdzi się przy aplikacji na końce włosów, co pozwoli zapobiegać ich rozdwajaniu. Eliksir można też stosować w celu wykończenia fryzury, a także w ciągu dnia. Nada włosom wyjątkową gładkość, połysk i zabezpieczy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. To także dobry sposób na utrzymanie fryzury i rozwiązanie dla puszących się włosów. Poza swoimi pielęgnacyjnymi właściwościami Eliksir Piękności Syoss z olejkiem absolutnym jest bardzo wydajny, więc dla osiągnięcia pożądanych rezultatów wystarczy zaledwie kilka kropel.

Moja opinia.:
Po wcześniejszym testowaniu olejku konkurencji, miałam nadzieję na kolejne cudo. Niestety zawiodłam się od samego początku. 
  • + włosy rzeczywiście łatwiej się rozczesują.
  • + włosy są miękkie i przyjemne w dotyku.
  • + bardzo ładny i przyjemny zapach,
  • - miałam wielkie trudności z  otwarciem dozownika ( nie chciał odskoczyć). 
  • - olejek jest tak płynny że po przewróceniu się butelki wylewa się z niej (  u konkurencji tego nie ma) , co uniemożliwia zabranie go w kosmetyczce np. na wyjazd.
  • -  z powodu nadmiernej płynności ( znowu porównuje do konkurencji) strasznie szybko się zużywa.



4 komentarze:

  1. nie używałam niestety... Co do produktów tej marki jest różnie więc raczej po nią nie sięgam bo za dużo razy się przejechałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, nie pałam wielka miłością do tej firmy. Ale ostatnio odkryłam całkiem fajna odżywkę. Co prawda myślałam że to szampon( ach to roztrzepanie), ale zakup nie okazał się mimo to zły. Niebawem może dodam coś o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zaczęłam bardziej dbać o włosy i szukam jakiś olejków:) Myślałam o nim, ale nie wiem czy się teraz na niego zdecyduję.. co z tego, ze dobrze działa jak jest mało wydajny i się wylewa:(

    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń