niedziela, 15 lipca 2012

Śmietanka do demakijażu różana

Zawsze strasznie nie lubiłam momentu kiedy trzeba było zmyć makijaż. Piekące, łzawiące oczy od płynów do demakijażu, do najprzyjemniejszych chwil nie należały. Pewnego dnia stałam się szczęśliwą posiadaczką "Różanej śmietanki do demakijażu oczu" firmy Synesis, i to był ten dzień, w którym demakijaż już nie był udręką. 

Od producenta:

"Specjalistyczna Śmietanka do demakijażu gwarantuje czystą skórę dzięki połączeniu składników działających synergicznie. Efektem jest bardzo dokładnie oczyszczona twarz, przygotowana do dalszych zabiegów.

Śmietanki do demakijażu SYNESIS ma kremową konsystencję, dlatego zmywanie twarzy jest nie tylko aktywne, lecz także przyjemne.

Śmietanka różana do demakijażu twarzy z organicznym olejkiem z róży damasceńskiej, pochodzącej z synezyjnej uprawy w Isparcie, to niezwykle luksusowa pielęgnacja każdego dnia!
Pozwól sobie na chwilę luksusu..."

Moja opinia:
  • + śmietanka o dość gęstej, przyjemnej konsystencji,
  • + po nałożeniu na wacik, nie "ucieka" z niego,
  • + nie podrażnia oczu, i nie powoduje łzawienia,
  • + bardzo przyjemny, delikatny, relaksujący zapach,
  • + twarde, nie wyginające się opakowanie z bardzo funkcjonalną pompką,
  • - niestety jak dla Mnie jej cena jest ciut za wysoka. Na strony Synesis 250 ml kosztuje 49zł. 

Naprawdę pokochałam tą śmietankę, i aż mi serce ściska że właśnie mi się kończy a niestety w tej chwili nie stać Mnie na nową, a jej cena jest jedynym minusem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz