czwartek, 10 października 2013

SORAYA, Care & Control Antybakteryjna, Tonik przeciwtrądzikowy

 Moja cera do najlepszych nie należy. Raz na jakiś czas, a może i częściej pojawiają się i małe i duże przygody. Toniki bezalkoholowe to nie dla Mnie, to tak jak by ich nie było. Skazana jestem raczej na te mocniejsze z dodatkiem. Jako że stosowanie ciągle tego samego kosmetyku uodparnia Mnie na niego to za każdym razem kupuję coś innego. Tym razem padło na SORAYA, Care & Control Antybakteryjna, Tonik przeciwtrądzikowy.

Od Producenta : 
- głęboko oczyszcza, 
- zapewnia skórze neutralne pH,
- hamuje rozwój bakterii odpowiedzialnych za powstawanie stanów zapalnych,
- zmniejsza wielkość zaskórników i wyprysków oraz ogranicza powstawanie nowych, 
- zwęża pory skóry,
- koi i łagodzi podrażnienia,
- poprawia koloryt skóry
- likwiduje świecenie się skóry 

Moja Opinia : 
Opakowanie
plastikowa przeźroczysta 200 ml butelka. Otwierane wieczko. I tu zaczyna się problem. "dozownik" jest tak niewygodny, że prawie zawsze przy próbie wydobycia zawartości butelki na wacik, pewna jej część wylewa się wszędzie tylko nie tam,gdzie my tego chcemy. Poza tym butelka wygodna do trzymania w dłoni. 
Konsystencja : 
płynna ;p przeźroczysto- niebieski płyn. 
 Zapach :
wyczuwalna wyraźna woń alkoholu. Poza tym zapach orzeźwiający i przyjemny.
 Działanie :
Producent obiecuje : 
 Skóra rzeczywiście jest oczyszczona, pory zmniejszone. Czy przywraca naturalne ph skóry ? Hmmm, nie ma mowy by nie stosować po nim kremu ponieważ skóra jest dość mocno przesuszona. Stosując ten płyn niedoskonałości na Mojej cerze dość konkretnie zanikły. Jednak co do poprawy kolorytu cery, to bym się kłóciła. Ale to tylko Moje odczucie.

A jak u Was ?
Ktoś z was używał tego  kosmetyku?

A może macie inne toniki godne polecenia ?;) 

6 komentarzy:

  1. używałam, ale czasem mnie strasznie po nim skóra piekła, mój ulubiony jest z kolastyny (taki rozowy) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nadaje się do mojej skóry twarzy niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. A z moja skora sie za to bardzo polubił ! Odkąd go zaczęłam używać nie stosuje żadnego innego :)
    Ten tonik ma fajny orzeźwiający zapach, bardzo dobrze oczyszcza usuwa restzki makijażu i naprawdę dobrze oczyszcza skore,. Ja mam skore bardzo problematyczna z wieloma niedoskonałościami a tonik radzi sobie z nia bardzo dobrze ! Naprawdę rewelacyjny produkt - pory zmniejszone, na buzi mniej niespodzianek ! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten tonik, bo faktycznie widocznie redukuje ilość wyprysków na twarzy :) Ja uzywam z nim w duecie kremu z tej samej serii soraya care&control i nie zauważyłam nawet najmniejszych oznak przesuszenia cery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić go juz dwa produkty mam 1,3 brak 2

    OdpowiedzUsuń