środa, 23 października 2013

AVON, Planet Spa, African Shea Butter, Intensive Foot & Elbow Cream (Tropikalny krem do stóp i łokci z kwasami AHA)

O Moim maniactwie kremów do rąk już pisałam nie raz. Dziś kolejny krem. Co prawda niby do stóp i łokci, ale Moje dłonie są wiecznie tak suche że będzie do rąk.
Od Producenta :
Znakomicie poprawia wygląd i kondycję mocno przesuszonej skóry, np. stóp, łokci czy kolan. Nawilża, natłuszcza i koi łuszczącą się, podrażnioną skórę, natomiast aloes i wit. E działają kojąco, nawilżająco i ochronnie.

Moja Opinia :

Opakowanie : wygodny zakręcany słoiczek. Duży plus. I na pewno wykorzystam go po zużyciu kremu na jakieś skarby. 

Konsystencja : krem nie należy do gęstych. Konsystencja raczej wodnista, lecz nie ma problemu z "uciekaniem" i smarowaniem. Bardzo dobrze i szybko się wchłania.  Nie pozostawia tłustego filmu. Kolejny duży plus, mogę się nim maziać w pracy i nie muszę czekać aż wyschnie. 
Zapach : standardowy jak we wszystkich kosmetykach Planet spa AVON. Kto nie zna może porównać do zapachu kosmetyków z masłem shea. Lekko czekoladowy, orzechowy nigdy nie umiałam tego opisać. 

Działanie : krem doskonale nawilża i odżywia skórę dłoni i stóp. Bardzo dobrze natłuszcza nawet bardzo suchą skórę. Idealnie się rozprowadza, błyskawicznie wchłania pozostawiając skórę miłą w dotyku. Dodatkowo jego zapach rozpieszcza zmysły wieczorową porą. 

Z tego co wyczytałam o nim wcześniej, dużo osób używa go również jako maść lecznicza na suche skórki na twarzy, popękane usta. Jak widać, to dobry kosmetyk o szerokim działaniu. Zbliża się zima, myślę że również kiedyś wykorzystam go do jakiś zadań specjalnych i myślę że na pewno sobie poradzi ! 

8 komentarzy:

  1. na pewno przydal by mi sie do stop , o tej porze roku sa strasznie suche :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że tak rzadka konsystencja może dać tak dobre nawilżenie, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie dawno już nie zamawiałam z Avonu, tego produktu nie znam ale twoja recenzja bardzo zachęca :)
    Była byś zainteresowana wspólną obserwacją?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubieniec! Kocham ten zapach. Stosuję go na twarz (na noc, naprawdę świetny - rano nie ma suchych skórek etc) jak i na stopy, dłonie. Szkoda, że nie jest sprzedawany we większej pojemności :(

    OdpowiedzUsuń