wtorek, 1 października 2013

BANDI - Krem BB SPF 15

Krem co prawda przeznaczony jest do cery powyżej +30, ja posiadam póki co zacne 25 ale i tak ze względu na miłość do BANDI musiałam go przetestować. 
Krem BB SPF 15 jest to jedna z nowośći BANDI. Kosmetyk ten należy do serii kosmetyków Ant - Aging Care. 
I teraz kilka słów o tej serii, tak dla wstępu :
Anti-Aging Care
Linia Anti Aging Care została stworzona z myślą o kompleksowej pielęgnacji wymagającej cery 30+, z pierwszymi objawami starzenia. Preparaty z tej linii są odpowiednie również dla młodszych kobiet, jeśli występują u nich pierwsze oznaki starzenia skóry.
Cechy skóry z pierwszymi oznakami starzenia:
- pojawia się około 30 roku życia
- zmarszczki mimiczne – „kurze łapki” w okolicy oczu
- zmniejszenie grubości podskórnej tkanki tłuszczowej
- utrata sprężystości i elastyczności skóry
- nierówny koloryt
Preparaty Anti-Aging Care swoje silne działanie wygładzające i nawilżające zawdzięczają unikalnej recepturze, która oparta została na:
- składnikach peptydowych (dipeptyd pseudobotuliny) - powodują rozluźnienie mięśni, co w znacznym stopniu redukuje zmarszczki mimiczne i zapobiega powstawaniu nowych
- kompleksie liposomowym VTA (mikrokolagen, witamina C, rutyna) - stymuluje produkcję kolagenu, nawilża, neutralizuje wolne rodniki, ochrania naczynka krwionośne
- naturalnych składnikach liftingujących (proteiny pszeniczne) - uwydatniają efekt kuracji odmładzającej i wzmacniają napięcie naskórka.
Właściwa pielęgnacja takiej cery, polega na zastosowaniu odpowiednio wcześnie kosmetyków o działaniu przeciwzmarszczkowym, tak by skutecznie spowolnić proces starzenia skóry, a wszelkie procesy naprawcze zintensyfikować.

A teraz czas na małe co nieco o samym kremie.

Od Producenta
Przeciwzmarszczkowy krem BB, który dostosowuje się do każdego rodzaju karnacji. Idealnie komponuje się ze skórą, dając efekt naturalnego makijażu. Tuszuje niedoskonałości i oznaki zmęczenia, zapewniając skórze zdrowy koloryt. Delikatnie natłuszcza, nawilża i odżywia skórę. Dzięki zawartym w kremie filtrom chroni skórę przed promieniowaniem UV. Odpowiedni dla każdego typu cery. Z uwagi na potwierdzone w badaniu łagodne działanie na skórę może być stosowany do pielęgnacji wrażliwej i skłonnej do alergii skóry.

Moja Opinia :
Opakowanie:
Kosmetyki znajduje się w plastikowej buteleczce z pompką. Jeszcze w żadnym z ich kosmetyków owa pompka Mnie nie zawiodła, i cieszę się że kolejny kosmetyk również ją posiada. Buteleczka pierwotnie zapakowana zostaje w kartonik o bardzo skromnej ale gustownej szacie graficznej, za którą również bardzo sobie BANDI cenię. 
Chociaż wiadomo,nie opakowanie tu jest najważniejsze. Jak do tej pory, w każdym papierowym pudełeczku oprócz oczekiwanego kosmetyku znajdowałam również nieoczekiwane próbki kremów. Kolejny plus :) I bardzo dobry marketing, ponieważ to zawsze dzięki tym próbką nachodziła Mnie ochota na coś więcej ...

Konsystencja : Krem dość gęsty, bardzo dobrze rozprowadzający się na skórze twarzy. Nie pozostawia smug, idealnie stapia się w odcieniem karnacji. Bardzo przyjemnie nawilża buzię, dzięki czemu nie ma efektu ściągania czy maski. 

Skład : 


Zapach : Wszystkie jak dotąd kosmetyki BANDi które trafiły w Moje skromne łapki miały bardzo przyjemny i kojący zapach. Tak samo jest z kremem BB. 

Działanie : Krem BB delikatnie poprawia koloryt skóry. Jest super lekki, nie obciąża skóry twarzy. po jego zastosowaniu na twarzy nie pojawia się efekt tzw. maski. Kosmetyk ten doskonale nawilża skórę twarzy.  Po jego zastosowaniu, buzia jest miękka, zdecydowanie gładsza i nawilżona.  
Stosowanie : Rano na oczyszczoną skórę twarzy nanieś krem i delikatnie wmasuj. Stosuj jako krem lub lekki podkład.

Kolejny Mój produkt BANDI, i kolejny który jest dla Mnie na 5 +.

A wy co sądzicie o tych kosmetykach ? :) 

4 komentarze:

  1. Mam ten kremik, ale obecnie mam inny kremik BB w użyciu, a ten czeka na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tak dawno wygrałam ten krem w urodzinowym konkursie Bandi, ale jeszcze go nie testowałam gdyż obecnie używam dwóch innych kremów BB, a ten czeka w kolejce, ale muszę przyznać że bardzo mnie kusi by go otworzyć bo bardzo sobie cenię ich kosmetyki:)
    Była byś zainteresowana wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam kojącego SPF 25 i jestem zachwycona, niedługo zrecenzuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. ogólnie kocham Bandi, ale ten kremik akurat mnie mocno rozczarował :(

    OdpowiedzUsuń