czwartek, 18 kwietnia 2013

Post filmowy.

Nie wiedziałam czy was to zainteresuje czy nie, ale postanowiłam napisać tego posta.

Już kilka razy wspominałam o tym że jestem maniaczką kina, oglądania filmów a raczej ich pochłaniania. Wczorajszy seans zapadnie mi na długo w pamięci.

Pokaz na którym wczoraj byłam, nie był premierowy ale uczestniczył w nim sam reżyser. Mowa o filmie "Imagine".




Do prestiżowego ośrodka w Lizbonie przyjeżdża instruktor niewidomych, który za pomocą kontrowersyjnych metod uczy młodych pacjentów sztuki orientacji w przestrzeni.

Film pokazuje że tak naprawdę ludzie niewidomi mogą zobaczyć więcej niż osoba widząca. Mówi o tym jak wiele nam umyka na co dzień kiedy zakładamy że skoro czegoś nie widać, to tego nie ma. 

Nie będę więcej na ten temat pisać, żeby za dużo nie zdradzić po prostu naprawdę obejrzyjcie ten film. 

Dodam że reżyserem jest A. Jakimowiski, który jest Polakem. 

2 komentarze:

  1. mam zamiar isc na ten film do kina w najblizszym czasie
    milego dnia Kochana
    u mnie juz wkrotce rozdanie,wiec juz wstepnie zapraszam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń