poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Be beauty - zmywacz do paznokci z olejkiem kokosowym i gliceryną

Dużo z Was doskonale go zna. Opinie o nim są przeróżne.Ja jestem neutralna .


Od producenta : 

Natłuszczająco-ochronny: Bezacetonowy zmywacz do paznokci naturalnych i sztucznych. Łatwo i skutecznie usuwa lakier nie rozmazując go. Nie wysusza i nie odbarwia płytki paznokciowej. Natłuszcza i chroni skórę wokół paznokcia przed wysuszeniem. Pozostawia płytkę paznokciową lekko odtłuszczoną, przygotowując ją pod zabieg manicure. Innowacyjna i poręczna pompka umożliwia precyzyjne odmierzenie dozy zmywacza. Zawiera olej kokosowy i glicerynę.

Skład: Ethyl Acetate, Acohol Denat., Aqua, Glycerin, Cocos Nucifera Oil, Parfum, CI 47000, CI 61565.

Pojemność: 150 ml
Cena: ok.6 zł


Moja ocena :

Opakowanie :  wygodne opakowanie z pompką, która dość dokładnie dozuje odpowiednią ilość kosmetyku. To Moje pierwsze tego typu opakowanie, i szczerze mówiąc zachwyciło Mnie :) 

Zapach : pierwsze wrażenie ciężkie. Zapach strasznie intensywny, jednak po nasączeniu wacika i podczas zmywania zapach bym określiła nawet jako przyjemny

Działanie : zmywa dobrze, nie miałam jeszcze z nim większych problemów. Jeśli chodzi o skórki, to Moje wysusza strasznie. Jak niektóre dziewczyny pisały o białym nalocie, tak u Mnie go brak. 

PLUSY
+ zapach ( chociaż może jestem jakaś inna bo dużo osób na niego narzeka) ,
+ opakowanie z pompką, 
+ niska cena,
+ dostępność w Biedronce 

MINUSY
- strasznie wysusza, dla Mnie to niestety bardzo duży minus bo z natury mam suche skórki a dodatkowe wysuszanie to dla nich koszmar 


ps. więcej zdjęc później ponieważ coś się Mój laptop z aparatem posprzeczali :P

4 komentarze:

  1. Dla mnie to najgorszy koszmar... Wysusza okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie cieszy to ze w biedronce mozna kupic coraz wiecej kosmetykow ktore sie sprawdzaja i sa taniutkie :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że o nim napisałaś. Będę go omijać w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń