wtorek, 25 grudnia 2012

Rossmann, Synergen, Soft - Peeling

A jak już mam chwile to cos naskrobie :) Nie będzie to długa notka ale taka krótka zwięzła i na temat. A mianowicie:

Ostatni Mój wpis ( Poza tym z Życzeniami) dotyczył peelingu powszechnie już nazywanego zdzieraczem klik. Uwielbiam peeling za to jakim pozostawiają Moją skórę. Uwielbiam tą gładkość i aksamitność bo ich zastosowaniu.



Rossmanowski Peeling Synergen Soft okazał się strzałęm w dziesiątkę i Moją prawdziwą miłością. Nie mam bladego pojęcia dlaczego ma on w nazwie "soft", bo "soft" to on na 100% nie jest.

+ ładny delikatny zapach,
+ dobra gęsta konsystencja,
+ jest b. wydajny,
+ idealnie złuszcza naskórek,
+ poręczne opakowanie,


- ( nie dla Mnie, ale może okazać się dla innych) stosunkowo ostre granulki które mogą podrażnić delikatną cerę.

AAAA i cena , ok 4 zł ? Tak właśnie 4 zł.

Bardzo Cię przepraszam Peelingu Różany z Ziajii, ale zawartością nie różnisz się niczym od tego rossmanowskego a ceną bardzo, tak więc wymieniam Cię na lepszy model.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz