wtorek, 25 grudnia 2012

bebeauty - Regenerujący krem do rąk.

Biedronka jest chyba sklepem który każdy zna. Jedni lubią bardziej, inni mniej ale myślę że większość korzysta.
Co powiecie na Biedronkowe kosmetyki?
Ja zawsze mówiłam nie, ale...
No właśnie , kiedyś późna pora szybkie zakupy w biedronce bo wszystko inne zamknięte, rano wszystko zamknięte a kremu do rąk brak, więc bez zastanowienia wpakowałam do koszyka bebeauty - Regenerujący krem do rąk.


Wiecie co ? Mega respekt za niego dla Biedronki. Jak juz kiedyś pisałam klik, posiadam dość poważne problemy ze skórą dłoni, a Moja kolekcja kremów do rąk przekracza liczbę 30 i do tej pory żaden Mnie nie zachwycił, a właściwie do momentu kiedy pierwszy raz nie posmarowałam dłoni wyżej omawianym kremem.


Ten krem to dla Mnie cudeńko :
+ pięknie delikatnie pachnie,
+jest gęsty, nie spływa z dłoni,
+ szybko się wchłania ( nie mogę Sobie w pracy pozwolić na odczekanie aż krem łaskawie sie wsiąknie),
+ nie pozostawia na dłoniach tłustego filmu,
+ wygodne, miękkie opakowanie nie wymagający siły by wydobyć z niego krem,
+ krem stoi na "główce" przez co zawsze gotowy jest do użycia,
+ cena, dałam za niego jakoś chyba nie całe 3 zł!!


Zdecydowanie jeden z lepszych kremów na rynku, nawet porównując do tych droższych które też posiadam. Kolejny raz potwierdza się że to co tanie nie musi być do bani:)


6 komentarzy:

  1. Ciekawy , mam też jeden krem do rąk z biedronki w zielonym opakowaniu, bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jest gęsty taki fajny ? ojjj ja chyba muszę je wszystkie zakupić:))

      Usuń
  2. Całkiem możliwe, że kiedyś się skuszę na niego. Nigdy jeszcze nie miałam tego kremu z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować bo ten zielony mi się nie podoba :) nie lubię strasznie jego zapachu ;/

    OdpowiedzUsuń