wtorek, 17 grudnia 2013

WIBO - wow glamour sand efekt brokatowego piasku nr. 3

Ostatnio marudziłam na temat piasku klik , dziś bardziej pozytywnie. Piasek o którym opowiem dziś, jest bardziej przyjemny. Taki chyba bardziej delikatniejszy, mniej haczący. Tego polubiłam bardziej. 


 Co tu dużo mówić :
- dobry pędzelek,
- na paznokciach o 3 dni i zero odprysków ( za to ma 6 ! ) ,
- bardzo ładnie się maluje,

Jak tylko zlokalizuje inne kolory zakupie na 100 % !!


Wiem to zdjęcie jest tragiczne, ale ile bym kremu w pracy w ręce nie wtarła to i tak klima robi z nich jedna wielką suchą tragedie :(

8 komentarzy:

  1. Naprawdę ładny ten kolor, sama zastanawiam się nad piaskowym lakierem :-). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ma świetny ten lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny, ale fioletowy, jest super ;)
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na blogu również widnieje ten piasek z Wibo w konfiguracji z OPI ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z tej serii szmaragdowo zielony, jest śliczny, polecam :)

    OdpowiedzUsuń