sobota, 14 września 2013

BINGO SPA- Zmiękczająca kąpiel do skórek i paznokci.

Paznokcie to Moja zmora. Są dla Mnie mega ważne, a niestety z powodu alergii nie są najpiękniejsze :( Bardzo ucieszyłam się mając możliwość przetestowania "Zmiękczająca kąpiel do skórek i paznokci. " BingoSpa.
Od Producenta :
Kąpiel BingoSpa dogłębnie zmiękcza zrogowaciałą skórę wokół paznokci ułatwiając przeprowadzenie olejnych etapów manicure. Ekstrakt z guarany  rewitalizuje zniszczoną  skórę i zmniejsza obrzęki, ponieważ redukuje transfer płynów do przestrzeni międzykomórkowych przyczyniających się do powstawania obrzęków. Ekstrakt wykazuje również silne działanie ntyoksydacyjne i antybakteryjne&nbsp.
Moja Opinia : 
Opakowanie : Zakręcane, 300g plastikowe pudełko. Opakowanie jest szczelne, jego zawartość nie wydostaje na zewnątrz dzięki dodatkowemu zabezpieczeniu pod nakrętka. Grafikę charakteryzuje prostota i minimalizm, czyli to co lubię .
Konsystencja : Pomarańczowy proszek. Część z was pewnie pamiętam z czasów młodości oranżadki w proszku. Po odkręceniu wieczka od opakowania,naszym oczom pojawia się taki własnie proszek, łudząco przypominający oranżadki. Łyżeczkę pomarańczowego proszku dodajemy do ciepłej wody, i w tak przygotowanym wywarze moczymy nasze dłonie.
Skład :
Zapach : Świeży, owocowy, bardzo przyjemny. Kąpiel służy naszym dłoniom, zapach delikatnie pobudza zmysły.
Działanie : Wymoczone dłonie są miękkie i przyjemne w dotyku. Preparat nie wysusza skóry. Po wymoczeniu, skórki odsuwają się bez najmniejszego problemu. Niejednokrotnie dodawałam ten cudowny proszek również do miski i moczyłam w nim stopy.

Myślę że jest to bardzo dobry preparat. Jego dodatkowym atutem jest cena. 14 zł za 300g opakowanie które wystarcza naprawdę na bardzo,bardzo długo. Uważam że jest to preparat z cyklu " Must have".
Zarówno zmiękczającą kąpiel, jak i wiele innych bardzo atrakcyjnych produktów znajdziecie w sklepie internetowym http://www.bingosklep.com/index.php.



1 komentarz: