niedziela, 15 listopada 2015

COME BACK

Nie wiem czy mi się uda, ale będę się starać.

Moje życie nabrało dużego tępa, nie dzieje się za dobrze a brak czas doskwiera bardzo mocno. Jednak pamiętam że lubiłam to pisanie, dlatego postaram się do tego wrócić. 

Ciekawe czy ktoś tu jeszcze zagląda?

Na pierwszy strzał chyba najbardziej aktualna promocja : Rossman. 

To już trzeci tydzień, za nami lakiery, szminki , cienie i tusze. Od kilku dni pudry i podkłady. 

O tych pierwszych będzie później, jak to mówią : "ostatni będą pierwszymi" dlatego zacznę od pudrów i podkładów.


PODKŁADY 


Bourjois, Healthy Mix, podkład rozświetlający.
To Moja pierwsza przygoda z tym podkładem, został mi polecony przez koleżankę.

Pierwsze użycie, na duży plus. Miła, kremowa, dobrze rozprowadzająca się
konsystencja. Podkład idealnie dopasowuje się do odcienia skóry. Jednak polecam barć kolor odrobinę ciemniejszy, gdyż podkład stosunkowo znaczącą rozjaśnia się na twarzy. 


Healthy Mix jest
lekki, nie powoduje uczucia maski. Podkład jednocześnie matuje i daje wrażenie naturalnego rozświetlenia. Ma również bardzo przyjemny zapach, co czyni go dla Mnie jeszcze bardziej atrakcyjnym.
Jego atutem jest również 
formula wzbogacona w ekstrakt z owoców:

- morela - zapewnia blask,
- melon - zapewnia nawilżanie,
- jabłko - przedłuża młodość skóry.


Jak tylko pogoda za oknem pozwoli, postaram się dodać naturalne zdjęcia. Póki co, w dzień jest tak szaro i ponuro że ciężko zrobić jakieś przyjemne dla oka zdjęcia. 


Inne produkty które zakupiłam to : 
Eveline, Satin Blush, róż do policzków, nr 02 Desert Rose, 1 szt.


O tych i innych zakupionych kosmetykach, w kolejnym poście.

Mam nadzieje że ktoś tu zajrzy i zmotywuje mnie do dalszego pisania :))

Buziaki dla WAS :*

2 komentarze: