wtorek, 17 lipca 2012

GLISS KUR HAIR REPAIR, Serum - eliksir do włosów z drogocennymi pielęgnującymi olejkami.

Schwarzkopf.

Wakacje, słońce, kąpiele. Nasze włosy w tym okresie są wystawiane na prawdziwy survival.. Dlatego bardzo ważne jest, aby o nie dbać i to nie tylko latem. Jestem posiadaczka długich włosów, więc utrzymanie ich w ładzie to nie lada wyczyn. Szczególnie w okresie wakacji, Moją kosmetyczkę przejmują odżywki do włosów. Nie całe pół roku temu odkryłam tego małego czarodzieja. To małe coś działa cuda.

Od producenta:

Eliksir z olejkiem pielęgnacyjnym  do codziennego stosowania odżywia oraz nadaje miękkość i połysk włosom. Nie pozostawia resztek na włosach.
3 sposoby stosowania:
·        Przed myciem włosów
·        Bez spłukiwania po myciu.
·        Na suche włosy jako wykończenie.


Moja opinia:
  • +Włosy rozczesują się idealnie, bez najmniejszego problemu.
  • +Są miekkie i lśniące. Nie wiem tylko czy na drugi dzień są ciężkie po tym olejku, czy już ze względu na ciężką pogodę. 
  • +Olejek ma idealną konsystencję. Nie sływa z ręki. 
  • +Jest mały, ale naprawdę bardzo wydajny. 
  • +Nie wylewa sie z buteleczki < jak olejek konkurencji> więc jest idealny do torebki czy w podróż. 
  • +Do tego wszystkiego ma przepiękny zapach, w którym zakochałam się od razu. 
  • - Dość wysoka cena. Ok 30 zł. 


2 komentarze:

  1. Mógłby być tańszy ten olejek :/ kiedyś miałam mała odzywke z dodatkiem tego olejku - dość fajna była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiscie cena kosmiczna, ale juz 2 razy widzialam w drogeriach na promocji w takich bardziej przyjaznych cenach :)

      Usuń